❓ Chcesz zaplanować kampanię sprzedażową, ale gubisz się w notatkach, tabelkach i Excelach? ❓ Nie wiesz, co tak naprawdę powinno się znaleźć w harmonogramie kampanii? ❓ Masz dość chaotycznego działania, które nie przynosi efektów? ❓ Zastanawiasz się jak skoordynować różne miejsca publikacji? ❓ Nie wiesz jak rozpisać kampanie, żeby ją REALIZOWAĆ? Kup ten webinar, w którym pokażę Ci, jak wygląda mój harmonogram kampanii! […]
❓ Chcesz zaplanować kampanię sprzedażową, ale gubisz się w notatkach, tabelkach i Excelach?
❓ Nie wiesz, co tak naprawdę powinno się znaleźć w harmonogramie kampanii?
❓ Masz dość chaotycznego działania, które nie przynosi efektów?
❓ Zastanawiasz się jak skoordynować różne miejsca publikacji?
❓ Nie wiesz jak rozpisać kampanie, żeby ją REALIZOWAĆ?
Kup ten webinar, w którym pokażę Ci, jak wygląda mój harmonogram kampanii!
Jedyna okazja, żeby zajrzeć od kuchni prosto w Asanę praktyka!
Dołącz już teraz, a dowiesz się:
✅ jak wygląda skuteczny harmonogram kampanii reklamowej? ✅jakie elementy łączyć ze sobą — co powinno nastąpić po czym? ✅sprawdzone triki w pracy na dużym projekcie. ✅ jak skoordynować działania i podejść praktycznie do planowania projektu kampanii? ✅ co przygotować wcześniej, a co można zostawić na ostatnią chwilę?
Kto przygotował dla Ciebie ten webinar?
Nazywam się Magda Piórkowska i od ponad 12 lat pokazuję, że Umiem w marketing. Wspieram strategiczne zaplecza firm, pokazując, jak znaleźć własną ścieżkę rozwoju w social mediach. Prowadzę kursy, szkolenia i mentoringi biznesowe, wspierając rozmaite branże o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i globalnym. Na swoim koncie mam kilkadziesiąt skutecznych kampanii sprzedażowych, a teraz chcę się podzielić tą wiedzą z Tobą! Webinar: Jak wygląda praktyczny harmonogram kampanii jest doskonałą okazją, aby uczyć się ode mnie w tak niskiej cenie!
Gdzie? Online! W Twoim domu lub każdym innym miejscu na Ziemi!
Naucz się organizować skuteczne kampanie sprzedażowe krok po kroku, dzięki harmonogramowi kampanii!
Gratulacje! Obejrzyj nagranie!
1
Obejrzyj Webinar: Jak wygląda praktyczny harmonogram kampanii?
Polityka plików Cookies określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na Twoich urządzeniach za pomocą plików Cookies. Ich zadaniem jest realizacja usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem mojej strony internetowej. Dzięki ciasteczkom Twoja następna wizyta na mojej Platformie będzie odpowiadała Twoim potrzebom!
Zgoda na Cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty, na mojej stronie wyświetlana jest Ci informacja na temat stosowania plików Cookies. Możesz zmienić ustawienia ciasteczek z poziomu swojej przeglądarki internetowej albo zupełnie usunąć te pliki. Pamiętaj, że przeglądarki zarządzają ustawieniami Cookies na różne sposoby, aby je zmienić, skorzystaj z pomocniczego menu.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookies są wymagane do zapewnienia pełnej funkcjonalności strony internetowej Umiem w Marketing, co przede wszystkim sprowadza się do działania technicznych funkcji strony i świadczenia usług, z których chcesz korzystać. Tej kategorii ciasteczek nie można wyłączyć i nie wymagają one zgody. Więcej informacji zawiera Polityka plików cookies.
Ciasteczka analityczne
Te ciasteczka służą do zbierania informacji o tym, w jaki sposób korzystasz ze strony Umiem w Marketing i są wykorzystywane do optymalizowania wyglądu mojej Platformy, jej działania, wydajności oraz poprawiania ogólnego komfortu użytkowania tego miejsca. Włączając te pliki cookies, pomagasz mi ulepszać Platformę i sprawiasz, że Twoja następna wizyta na tej stronie będzie ciekawsza! Więcej informacji zawiera Polityka plików cookies.
Wyłączenie ciasteczek analitycznych sprawi, że nie będziemy mogli zapisać Twoich preferencji. W praktyce oznacza to, że kiedy kolejny raz odwiedzisz tę stronę, będziesz musiała/musiał ponownie zdefiniować swoje preferencje cookies.
Polityka ciasteczek
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz TUTAJ.