Inspiruję do odważnych działań pokazując, że strategia może iść w parze ze swobodą komunikacji. Rozwijaj ze mną biznes na własnych zasadach!

“Umiem w marketing” to hasło, które często możesz u mnie spotkać. Może brzmi to trochę, jak przechwałka, ale uwierz, że nie są to puste słowa.

 z czego 10 poświęciłam pracy online. Jednak moim celem nie jest jedynie rozwijanie siebie na tym polu. Wszystkie szkolenia, cała moja działalność w sieci, są po to, abyś i Ty mogła powiedzieć: “Umiem w marketing”!

Całe moje doświadczenie wypływa z głębokiego przekonania, że każdy fuckup można przekuć w sukces! Kiedy wykorzystasz narzędzia, jakie Ci pokażę, zobaczysz, że Twój biznes, mimo potknięć, może się rozwijać.

, które potem możesz od razu zastosować u siebie, bez potrzeby gimnastykowania się i dopasowywania dziwnych pomysłów do swojego biznesu. 

Głęboko wierzę, że przemyślana i dobrze zaplanowana strategia jest kluczem do sukcesu, a drzwiami, do których ten klucz pasuje, jest moje holistyczne podejście do marketingu. 

Oczywiście, można otwierać drzwi wytrychem, ale on wcześniej, czy później się złamie, lub zniszczy zamek. Tak samo w biznesie, jakieś pojedyncze działania mogą przynieść Ci chwilowy sukces, ale ja nie chcę Ci dawać półśrodków. Podejście, jakie proponuję, otworzy Ci drzwi do rozwoju swojego biznesu w wymiarze, jakiego się nie spodziewasz.

Cześć, tu Magda Piórkowska. Umiem w marketing

Co więc rozumiem, przez holistyczne podejście do marketingu? Dla mnie jest to praca na wielu obszarach, takich jak neuromarketing, ekonomia behawioralna, copywriting, Social Media i wiele innych. Dopiero łącząc te różne elementy, masz pewność, że wszystko będzie działać.

ale także tworzy świadomego klienta, który identyfikuje się z marką i niejako ją współtworzy. Działania w tym obszarze są nakierowane na to, aby produkt, jaki oferujesz, stanowił dla odbiorcy wartość funkcjonalną, emocjonalną, czy samokreacyjną. 

Celem tej koncepcji marketingu jest kreowanie jutra – dziś. Choć brzmi to wręcz abstrakcyjnie, to jest możliwe, a ja Ci pokażę, jak to zrobić.

Wiem, że tylko całościowe podejście działa, dlatego moja strategia doskonale sprawdzała się zarówno w branży zdrowotnej jak i parentingowej, poprzez kosmetyczną i edukacyjną, aż po transport i logistykę. W ramach tych współprac

które pomogły mi odkryć potencjał tkwiący w tych firmach, a im samym wykorzystać go do efektywnej pracy. 

Zresztą, strategie, jakie proponuję, są na tyle

że wykorzystywałam je nie tylko w pracy z klientami prywatnymi, ale też realizując współpracę na szczeblu samorządowym, czy ucząc o nich podczas wykładów uniwersyteckich.

Skoro tam się to udało, to u Ciebie też tak będzie!

Magda wypełniająca kolejne tabelki w kalendarzu.

A jaka jest Magda Piórkowska prywatnie? Podobnie, jak w biznesie, uwielbiam wyzwania i ciągły rozwój. Tak, w pracy, jak i życiu prywatnym, nie mogę narzekać na nudę. Uwielbiam uczyć się nowych rzeczy. Mam nawet stworzoną “listę marzeń”, z której każdego roku wybieram 3 i je realizuję! W ubiegłym roku były to: gra na kalimbie, kurs szycia i haftowanie. W tym roku wybrałam kaligrafię, garncarstwo oraz naukę tańca latino.

Poza tym jestem mamą dwóch wspaniałych dziewczynek, z którymi uwielbiam robić kreatywne rzeczy, sama też czerpiąc od nich masę inspiracji. Wcale więc nie jest tak, jak można by pomyśleć – pani bizneswoman, która ma czas na swoje przyjemności. Tak samo, mam rodzinę, której poświęcam swój czas, a mimo to jestem w stanie też się realizować i prowadzić biznes! Zresztą, zapraszam na mojego Instagrama @umiem_w_marketing, tam możesz zobaczyć, jak udaje mi się łączyć macierzyństwo z prowadzeniem własnej firmy.

Też chcesz tak umieć? DOŁĄCZ DO MNIE I POZNAJ MARKETING NA NOWO!